Umowy serwisowe

Umowy serwisowe

W celu zapewnienia najwyższej jakości usług serwisowych proponujemy warianty umów serwisowych:

Bez umowy

$
  • Standardowy czas realizacji zleceń.
  • Standardowe ceny.
  • Standardowe ceny na przeglądy okresowe i przyjazd serwisu.
  • Zapytania po przez e-mail.

Umowa Premium

$
  • Skrócony czas reakcji serwisu - dopasowany do indywidualnych potrzeb
    Zgłoszenia serwisowe mają najwyższy priorytet. Skrócony czas reakcji serwisu w zależności od umowy do 2-3 dni.
  • Stały rabat na części eksploatacyjne i części zamienne min. 15%!
    Nie musisz negocjować cen usług i części, stały rabat i pełna przejrzystość cen zapewniona jest w umowie.
  • Komfort i bezpieczeństwo
    Pamiętamy za Ciebie kiedy należy wykonać przegląd okresowy i przyjeżdżamy w dogodnym dla Ciebie terminie. Nie musisz pilnować serwisanta czy wykonał wszystko zgodnie ze specyfikacją, ponieważ masz zapewnioną w kontrakcie jakość, której możesz wymagać.
  • Usługa HOTLINE + Help Desk
    Telefoniczna pomoc serwisowa przez certyfikowanego inżyniera serwisu.
  • Najwyższy priorytet zgłoszeń serwisowych
    Zgłoszenia serwisowe dla urządzeń objętych umową mają najwyższy priorytet bez względu na obciążenie serwisu

Biuletyn wielkoformatowy

Biuletyn wielkoformatowy Atrium i Ikonos to ogromna dawka informacji z branży druku wielkoformatowego. Trzy razy w miesiącu znajdziecie w nim Państwo ciekawe realizacje, video poradniki, ciekawostki... Nie zabraknie także sprzętowych i mediowych nowości, zaproszeń na wydarzenia czy też okazji i promocji. Życzmy owocnej lektury!