Umowy serwisowe
W celu zapewnienia najwyższej jakości usług serwisowych proponujemy warianty umów serwisowych:
Bez umowy
$- Standardowy czas realizacji zleceń.
- Standardowe ceny.
- Standardowe ceny na przeglądy okresowe i przyjazd serwisu.
- Zapytania po przez e-mail.
Umowa Comfort+
$- Gwarantowany czas reakcji serwisu
Urządzenia objęte umowami serwisowymi mają wysoki priorytet. Krótki czas reakcji serwisu oraz czas naprawy sprzętu jest gwarantowany w umowie. - Rabat na części eksploatacyjne i części zamienne
- Specjalna cena na przeglądy okresowe i przyjazd serwisu.
- Help Desk
Zdalna pomoc serwisowa i szybkie rozwiązywanie potencjalnych problemów drogą telefoniczną. - Znane, stałe miesięczne koszty eksploatacji urządzenia
Niewątpliwą zaletą umowy serwisowej jest fakt, że koszty związane z utrzymaniem sprzętu zostają rozłożone w czasie „na raty”. Comiesięczne koszty pozwalają lepiej planować wydatki.
Umowa Premium
$- Skrócony czas reakcji serwisu - dopasowany do indywidualnych potrzeb
Zgłoszenia serwisowe mają najwyższy priorytet. Skrócony czas reakcji serwisu w zależności od umowy do 2-3 dni. - Stały rabat na części eksploatacyjne i części zamienne min. 15%!
Nie musisz negocjować cen usług i części, stały rabat i pełna przejrzystość cen zapewniona jest w umowie. - Komfort i bezpieczeństwo
Pamiętamy za Ciebie kiedy należy wykonać przegląd okresowy i przyjeżdżamy w dogodnym dla Ciebie terminie. Nie musisz pilnować serwisanta czy wykonał wszystko zgodnie ze specyfikacją, ponieważ masz zapewnioną w kontrakcie jakość, której możesz wymagać. - Usługa HOTLINE + Help Desk
Telefoniczna pomoc serwisowa przez certyfikowanego inżyniera serwisu. - Najwyższy priorytet zgłoszeń serwisowych
Zgłoszenia serwisowe dla urządzeń objętych umową mają najwyższy priorytet bez względu na obciążenie serwisu